Pokédex 3D Pro
This enhanced version includes stats and detailed information on over 640 Pokémon from the entire history of the Pokémon video game series. Players can check out their evolution paths, a list of moves each Pokémon can learn, and will gain a huge amount of knowledge that they can take with them wherever they go! You can also test your new-found Pokémon knowledge with the additional Pokémon Challenge - players can take part in a variety of quizzes and see just how in the know they really are.
View the Pokémon in incredible 3D and become the best trainer possible with your new, portable Pokédex 3D Pro!