Puzzle Labyrinth is a game where the player must solve puzzles, find items and open doors that lead to the exit of a maze.
With 60 stages filled with traps and monsters, Puzzle Labyrinth is sure to keep players entertained until the last minute of their escape, if they ever manage it!