RV-7 My Drone
In RV-7 My Drone, take control of one of the most powerful and technologically advanced military-grade drones. It's not easy to pilot, but it is very fun and exciting. Solve all kinds of puzzles using the instant teleportation system and explore procedurally generated scenarios where enemies and situations are generated randomly, making each experience unique. As well as completing missions, earn award stars in each level to become the best drone pilot!