River City: Knights of Justice
The magical land of Riverandia is in a state of turmoil! Several years have passed since the rainbow-coloured Crystal Tower was suddenly enveloped in darkness. With the world plunged into horror and chaos, a legend began to spread amongst the people about a saviour who would come to save the world. Then, one day, a lone knight appeared. His name: Alexander Valford.
Kunio and his friends go medieval in River City: Knights of Justice! This unique entry in the River City series sees Kunio and his friends and foes transformed into heroes and villains that would be at home in any RPG! Use swords, staves, and even magic to bring peace back to Riverandia!