River City: Rival Showdown
Mystery is afoot once again for Kunio and his River City pals! One night, Kunio is attacked by two mysterious individuals. On top of that, Riki's girlfriend has disappeared and it's up to Kunio to find out the truth! Kunio has just three days to unravel the mystery, and he'll need your help to take down all who stand in his way!