Dive deep into a brand new adventure in the Rune Factory series! Establish a new life in a new country, developing relationships, cultivating the land and adventuring with comrades on an epic quest that begins with a humble tumble. Designed for beginners and series veterans alike!
Plan your battle strategies with a wide selection of weapons and items. Use various weapons, skills and magic to personalise your battle tactics against formidable monsters in trap-laden dungeons. Recruit the local townsfolk, befriend wild monsters and grow stronger together!