Shakedown: Hawaii
Shakedown: Hawaii follows three protagonists through a 16-bit open world. Build your own "legitimate" corporation by completing missions, acquiring businesses, sabotaging competitors, "re-zoning" land, and shaking down shops for protection money.
Explore the island by foot, by car, or by boat. It's filled with arcade challenges, sidequests, stores to shop at, houses to burgle, civilians to interact with, and secrets to discover.