Shift DX
Shift DX marks the return of the classic Shift series. Shift DX features all of the levels contained in Shift and Shift 2, along with 100 all-new levels designed specially for this release.
Of course, that’s only the beginning of the challenges players will encounter in Shift DX. The road to victory is paved with mysterious items, complex environmental puzzles, and a variety of deadly traps.