SteamWorld Dig 2
SteamWorld Dig 2 takes you on a platform mining adventure forged in Metroidvania flames. When an old trading town is struck by mysterious earthquakes, it’s up to a lone steambot and her unlikely companion to uncover what trembling terrors lie beneath.
Dig your way underground and explore vivid worlds riddled with treasure, secrets, and traps.
Combat dangerous enemies at every turn of the underworld’s twisted paths, including shadowy creatures and the haunted remains of an ancient electrical threat.
Swing across large chasms with your Hookshot and fly through caves with the Jet Engine!