Swords & Soldiers 3D
Prepare for an encounter with a freakishly large pepper: Swords & Soldiers 3D is coming your way!
Rewrite history as you take control of the Vikings, the Aztecs or the Chinese in their global quest to win the favour of the Gods!
Swords & Soldiers 3D is a side-scrolling strategy game that lets you control an entire army and lets you wield devastating magical abilities. Demolish your enemy's castle at the end of these two-dimensional battlefields and lead your troops to victory!