The Legend of Kusakari
You know what's the worst thing ever? Fighting slimes and dragons while you're knee-deep in grass and weeds. Well, if Kusakari has anything to do with it, it won't be that way for long! Get your scythe sharpened and jump into this quirky Japanese adventure-puzzle game.
Slice through over 50 levels of grass-filled action and help those heroes save the kingdom, in battlegrounds fit to have a picnic on!
Are you up to the challenge? Compete to cut the most grass in the endless grass-cutting competition, and record your best score in the online leaderboards*!