Playing through stages set across three different 'weeks', our heroes Savannah and Grace battle against the hordes of colour-coded 'scenesters' in a race to clear the queue. Use the Touch Screen to fling or roll more of them into the line, matching up groups of three or more of the same colour to create a clique and remove them from the queue. The quicker you match, the faster you'll be at the front; if the queue gets too long though, you'll be sucked into outer space by a black hole!
Thankfully, you can use all kinds of mad power-ups to help you survive the stampede. Send a UFO flying to abduct all the scenesters of one colour from the queue, put up the Magic Umbrella to change the colour of everyone's clothes, put down Barricades to stop the line moving for a short time and more besides! And when the end of each week comes, be ready for a boss battle like no other! Face off against deadly ninjas, using the motion controls of Nintendo 3DS to literally tilt the action in your favour!
As wacky as it is addictive, Tokyo Crash Mobs is one madcap game. Whether you're flinging scenesters, lobbing yarn balls or chucking ninjas, it's the kind of puzzle action title that'll keep your head spinning!