Toy Defense
Test your courage and skills as a military leader at the height of World War I in Toy Defense, an exciting tower defence game!
Don't let enemies get to your base! Help toy soldiers survive through attacks, protect your base from enemy airplanes, tanks, airships and overcome unexpected traps in 72 thrilling war missions in a variety of worlds.
Earn stars, strengthen your towers, improve soldiers and buy upgrades. Victory is in your hands! Use your full arsenal of weapons and tactical tricks to stay in the fight. There are also 16 different achievements to unlock.
Eliminate your foes, defend your base and live the life of a true soldier. Lead your army to victory by any means possible!