Vacation Adventures: Park Ranger 2
Join the Rangers for another sensational Vacation Adventure in the great outdoors! Explore Pinecreek's many new features and facilities, including the park museum, mountain cable cars and Treetops Restaurant.
Walk through giant sequoias along Cherokee River beside beautiful waterfalls and pan for gold in Golden Pond. There's even time for some fishing, but beware the hot August nights and the notorious fire season in this hidden object game!