Wizdom
The inhabitants of the land of Wizdom love using transformation potions to change their look. The famous master potion makers have also been perfecting the art of concocting potions since the dawn of time, and have completed their mastery of combining blobs.
Wizdom is a title with unique gameplay where you must be able to satisfy hordes of starving clients. Travel the Four Realms and pit your talents against the inhabitants and guardians! Seek out new ingredients, legendary outfits and learn how to use their extraordinary powers.