WordsUp! Academy
Becoming part of the Academy is not easy – its most illustrious members are waiting to challenge you in this extraordinary puzzle and skills game. Prove your mastery of language in WordsUp! Academy.
There are six game modes, from the challenging main mode to the new Relax mode, where you will have fun discovering words calmly and without any pressure. The game also includes the game modes of its predecessor – 3, 2, 1... WordsUp!
Practise your vocabulary in six languages: English, French, Spanish, Italian, German and Portuguese – with tens of thousands of words to discover, it's a great complement to your language course! You can even register your high scores on the online leaderboards.
Practise your mental agility and your knowledge of language in WordsUp! Academy.