Princess Bubblegum summons Finn and Jake to the Candy Kingdom to investigate a rash of thefts and kidnappings that have plagued her kingdom. She thinks the cause lies within her Secret Royal Dungeon, where only the nastiest monsters and criminals are locked up. If they’ve found a way to escape, the Land of Ooo will be in danger!