Funfair Party Games
Multiplayer fun at the fair with movement control and eleven amazing attractions!
Use your Mii to play live multiplayer games or master all the attractions in single-player mode and beat the international high scores.
In addition to classic control options, you can move your Nintendo 3DS to take aim at targets with your gun or control the circle of hot wire in arcade mode. You can also throw darts, basketballs and more by imitating the realistic movement with the Nintendo 3DS.