Join forces with Luffy, Zoro, and the rest of the Straw Hat Crew for combat, character customisation and chaos! Choose your own path to becoming King of Pirates in the RPG adventure One Piece: Romance Dawn on Nintendo 3DS.
Experience the One Piece story from the very beginning and show off your tactical prowess in turn-based battles against famous bosses like Buggy, Arlong, Crocodile and many more. Skilfully chain together attacks to leave your opponents reeling, then finish them off with spectacular over-the-top special moves! Level up to enhance your characters' abilities, unlock extra moves and more to keep you on the cutting edge of combat.
Explore locations from the world of One Piece like Orange Town, Baratie and Arlong Park, discovering ingredients you can craft into versatile new items to help you on your way.