One Piece Unlimited Cruise SP
Set sail for high seas adventure in full 3D with this swashbuckling title which promises a world full of drama, brilliant humour, combat and over-the-top special moves, all on your Nintendo 3DS system!
Join in with the adventures of Captain Monkey D. Luffy and the Straw Hat Pirates on their search for the world’s ultimate treasure - the One Piece. Their journey starts on the rolling seas where they happen upon dangerous waters, guarded by an ancient and mysterious civilisation...
Based on the One Piece manga and long-running anime series created by Eiichiro Oda, this title combines all the action of the Wii title One Piece Unlimited Cruise Part 1: The Treasure Beneath The Waves with some great new extras. In the main adventure mode, along with teenage Captain Luffy, you can play as many other members of the pirate crew, including Zoro, Sanji, Robin and Franky, to name a few.
The good ship Thousand Sunny will act as your base as well as transporting you and your motley crew to a variety of mysterious islands to face off against dastardly-deed-doers, rival pirate crews and marines in your pursuit of glittering treasure.
One Piece Unlimited Cruise SP features a combat system with depth and opportunities for customisation: you can learn new moves, improve the level of your moves, make your crew stronger, customise your control layout, and unleash a number of different types of special attacks. The game even allows you to unleash each character’s iconic ultimate attack from the anime - but even with ginormous great gummy fists you’ll need all the help you can get to beat over 30 Boss baddies from the series...
To help you on your voyage you can also equip a variety of helpful items, set traps to capture creatures, have a relaxing time fishing and make new items from ingredients by cooking, ‘compounding’ or ‘developing’. On top of all this you can embark on a voyage around the famous battle sites of One Piece in Marineford Mode, take on a string of Boss characters (one after the other), or bring it in battle against hundreds of enemies - the choice is yours. On your voyages in One Piece Unlimited Cruise SP you’ll even meet an exclusive new character, created by One Piece author Eiichiro Oda himself...
Step into this vibrant world and enjoy madcap action in stereoscopic 3D, in One Piece Unlimited Cruise SP, from Ganbarion and Namco Bandai Partners S.A.S for Nintendo 3DS.