Thanks to Rayman 3D, rediscover the incredible adventures of Rayman in a deep and magical universe on Nintendo 3DS. Progress in a 3D world full of surprises and fantasy creatures, and defeat unmerciful enemies.
Immerse yourself in agreat diversity of environments as you progress through 45 areas set across 13 regions of Rayman's world, providing hours of fun exploring in 3D!
Use Rayman's unique moves as you run, climb, jump, swim, fly, loop-the-loop and even water-ski to escape from the threat! Rayman hasn't lost any of his famous abilities such as flying as a helicopter using his hair!
Rediscover the richness of Rayman’s cast as you get back to the good old quarrels between Rayman and his villainous enemies: face the Admiral Razorbeard, the Henchman and every other creature that makes Rayman’s progression much harder! Hopefully, Rayman can count on his friends’ support! The Globox, Ly, or Polokus are all ready to help. Are you?