Regular Show: Mordecai & Rigby in 8-Bit Land
Regular Show: Mordecai & Rigby in 8-bit Land is the very first video game based on the Cartoon Network TV show. When Mordecai and Rigby get transported into some mysterious video games, they'll have to use their best skills and unique abilities to traverse the various challenges to escape and get back home in this brand-new eggscellent journey. This hi-jinx-filled adventure is packed with action platforming, side-scrolling space shooting, old-school top-down video game mania, and comes fully loaded with fan-favourite characters and humour from the show.