Thomas and Friends Steaming Around Sodor
Get ready to roll with Thomas and Friends as they steam around Sodor, preparing the island for some very important visitors! The Duke and Duchess of Boxford are paying a visit and the Fat Controller wants the yard to look its best.
Choose between Story Mode and Free Play, and enjoy nine different activities designed to build logic, problem-solving, memory and observation skills such as Ready to Roll, Troublesome Tracks, Harold’s Medal Mission, Hide and Peep and many more.
With three difficulty levels for all ages and high score tables, help the engines get everything ready for the arrival of the special guests in this interactive story adventure packed with fun puzzles and games!