Winter Sports 2012 - Feel the Spirit
Higher. Faster. Further. Winner! Experience adrenaline-fuelled winter sports and embark on a record-breaking quest in seven thrilling disciplines. Become a champion and engage in exciting competitions on the world's most exhilarating ice surfaces and pistes, or soar high and become king or queen of the air in ski jumping!
Immerse yourself in the spectacular three-dimensional atmosphere of the competition and get close to the action as an athlete, where just hundredths of a second can decide the winner of the contest!