Hearts Spades Euchre
You can modify the rules to suit the games you are playing and set the AI opponents from beginner to pro difficulty level. Challenge your friends in a local multiplayer game, with up to 4 players per copy of the game. Celebrate your victories and use the integrated speech and text chat functions to enhance your game enjoyment.
The comic 3D graphics on the beach, the varied map designs, textures and using your own photo in the game make this collection a fabulous total games package.