Hello Kitty Big City Dreams
When Kitty goes to the big city, fun follows as she tries to fulfil her dreams of living in high society in Hello Kitty Big City Dreams for Nintendo DS. The cute characters from Hello Kitty embark on an exciting mini-game adventure to the city, where there are lots of places to explore and friendships to make.
Kitty White has left her home in Sanrio Town to try to make her mark in the city. She moves into a simple flat downtown, but she dreams of the day she can move up to the luxurious penthouse.
You’ll take control of Kitty and explore the streets and shops of the 3D city using your DS stylus, and as you explore, you’ll play up to 16 mini-games where you’ll dance, wait tables, show your fashion sense and more. In these mini-games, you’ll earn friendship points that are needed to both buy new outfits and items and help Kitty move her way to a fancy flat.
Although you can earn friendship points, they’re no substitute for actual friends! As Kitty explores the city, she’ll meet all sorts of characters from the Hello Kitty universe and make friends with them. Then you can stay in touch with them by receiving emails in the game.
The more Kitty helps others, the faster she’ll make her dreams become a reality – all with your help!