Featuring 70 iconic scallywags and hearties from the movies in LEGO Minifigure form, including the infamous Captain Jack Sparrow, Will Turner, Elizabeth Swann, Captain Barbossa and more! Each character has their own special abilities and preferred weapons so while some simply can’t go without a flintlock pistol or blunderbuss, for others only a trusty, rusty blade will do. The introduction of intense sword-fighting moves renders combat in the world of grog, gold and flashing blades anew with a unique LEGO twist.
Should all this have made you believe that it’s a pirate’s life for ye, then set sail with no delay for LEGO Pirates of the Caribbean The Video Game on Nintendo DS.