Mario Kart DS
Rev up your engines and buckle up for Mario Kart DS! An all-star cast of karting veterans and newcomers compete for glory across 32 fiendishly-designed courses, including Grand Prix, Time Trial, VS., Battle and Mission modes.
The first game in the series to feature classic courses from previous Mario Kart titles, it also introduced the new items Blooper and Bullet Bill and an emblem editor for customising your karts. Mario Kart DS is packed with more content than you can shake a Spiny Shell at!