Mario & Sonic at the Olympic Winter Games
Mario and Sonic have already gone head to head on the track, but now they’re getting ready to hit the slopes as their rivalry turns even frostier in Mario & Sonic at the Olympic Winter Games for Nintendo DS.
Transporting players to Vancouver, Canada – host city of the 2010 Olympic Winter Games – the game invites players to go for gold in disciplines including Alpine Skiing, Speed Skating and many more! Simple and intuitive controls that take advantage of the DS’s unique features ensure you feel like you’re right at the heart of the action every time the competition gets underway.
Whichever of the many challenges you’re taking part in, you’ll want to find the perfect athlete for the job. Mario & Sonic at the Olympic Winter Games offers a legendary cast of playable characters, adding new faces to the series whilst still offering the option of choosing from some of the biggest videogame stars ever to grace the small screen. Each and every one comes with their own unique attributes, so choose carefully if you don’t want to become an also-ran!
Intensifying the competition even more, the wireless capabilities of Nintendo DS mean you can enjoy competing against friends and family to see who the ultimate record-breaking competitor is.
Do you have the ice cool disposition needed to be a world beater? Find out in Mario & Sonic at the Olympic Winter Games for Nintendo DS!