In the first Mario vs. Donkey Kong, Mario was trying to find all the Mini Marios – but this time, it’s up to them to save the day! Use the touch screen to guide Mini Marios through multiple mind-boggling, obstacle-filled levels to rescue Pauline who was captured once again by Donkey Kong.
As well as Mini Mario toys, you also have Mini Donkey Kong, Mini Toad, and Mini Peach figures at your disposal. Use them to traverse 80 perilous stages, avoiding DK’s mini-minions, and facing off against the angry ape himself!