Women's Murder Club: Games of Passion
Fans of mystery and suspense have a treat in store as Women's Murder Club: Games of Passion brings the chills and thrills of James Patterson’s best-selling series of crime novels to the Nintendo DS. A string of brutal murders has left the police stumped and you'll need all of your sleuthing skills, lateral thinking and puzzle-cracking abilities as you piece clues together to find out what links the killings and track down the culprit before they can strike again.
You’ll team up with the members of the Women’s Murder Club, Lindsay, Claire and Cindy, a police investigator, doctor and crime reporter, each of whom use their unique skills and contacts to stop killers in their tracks. The plot features all of the twists and turns that fans of the series are accustomed to, with the truth sometimes lurking in the least expected places.
The DS Touch Screen lets you investigate locations for clues as you hunt for hidden objects and search for leads that will bring you closer to the killer's true identity. You’ll need to crack brain-teasing puzzles to move the investigation forwards and you’ll get to interrogate witnesses and suspects and sift through their stories to find out who’s telling the truth. If you're playing on Nintendo DSi, you can even put yourself or your friends and family in the frame by taking pictures with one of the cameras of the Nintendo DSi and adding familiar faces to the story.
So become part of the sharpest crime-fighting club around and get absorbed in a plot from a master story-teller with Women’s Murder Club: Games of Passion, exclusively on Nintendo DS.