Yu-Gi-Oh! Nightmare Troubadour
Yu-Gi-Oh! comes to Nintendo DS in this superior card battling game. Now you can use monster, trap and spell cards to duel opponents on dual-screens, with the touch screen and stylus used to organise your deck. With a 2D view of the cards on the lower screen and battles depicted in full 3D on the upper screen, the Yu-Gi-Oh! experience is ideally suited for play on this system - and with more than 1000 cards to choose from, this is the deepest card-battling experience around! Take your turn placing a monster in an attacking or defending position, activating magical powers to give your creature additional abilities, or else hampering your enemy's monsters. Nightmare Troubadour also makes use of the DS' wireless connectivity, so players can go up against one another in a duel, or else trade cards. And even if you've never played before, the in-game guide makes it easy to pick up. Seems like developer Konami are holding all the cards...