99Bullets is a fun space shooter with a retro look, where losing a bullet is losing a life and vice versa!
The galaxy IRATA 2601 is threatened by Black Eye and his minions - but V-99 is ready to stop him using his 99 bullets.
Control V-99, avoiding, shooting and taking care of your 99 bullets available on each level.