99Seconds
99Seconds is a fun retro-style video game where you can modify time to avoid all kinds of dangers..
After finishing off Black Eye, V-99 entered a mysterious zone called Bit 8. Without knowing why, V-99 could modify time, slow it down and even stop it, but everything became complicated with the appearance of the BLACK VECTORS: mysterious beings that aim to destroy any intruder who reaches Bit 8.