Dr Kawashima brings his popular brain exercise software to Nintendo DSi, with fun, new features and the return of many Brain Training favourites!
Choose between two disciplines, Arts or Maths, to train your brain in different ways with your Nintendo DSi.
A Little Bit of... Dr Kawashima’s Brain Training: Arts Edition features various challenges based on words, pictures and music that you can use regularly to keep your brain sharp in just a few minutes a day.
As well as training, you can also relax with a game of Germ Buster. Or try the new Themes Mode, where you can practise your acting and drawing skills using the Nintendo DSi Camera, Touch Screen and microphone!