Animals of all shapes and sizes lived together in peace in the Forest of Happiness. But out of the blue on a sunny day, a new resident joined the neighbourhood. It was a human. From the start, the new resident tried their best to become part of the community and be friends with all of the creatures living in the forest. They would talk to the animals, run errands for them, make sure that the forest was kept clean...However, after all those efforts to become one of them, something unexpected took place...Somebody opened a boxing gym in the Forest of Happiness and every single one of its inhabitants rushed to work out and get fit!This unexpected event aroused repressed feelings in the new neighbour. As if there was no tomorrow, the new inhabitant decided to take charge and change strategy in order to make it clear to every creature in the woods who was the real king of creation here.