California Super Sports
California Super Sports is a collection of six unique games that are popular in the U.S.: croquet, dodgeball, lawndarts, rollerblade, shuffleboard arcade and target football. It’s located in sunny California, offering lots of fun and various experiences with a mixture of action, racing and tactical games.