Castle Conqueror - Heroes 2
This beautiful star was a breathtaking green planet thriving with life, before it was devastated by the Empire's army.
The inhabitants refused to remain silent any longer, so they rose up and fought back. After they won a victorious battle over the Imperial army, a new government rose to maintain peace and the army left the planet.