Dancing Academy
Your favourite show is looking for new dancing talent. So, head on down to the castings! Dance your way through the audition rounds and outshine the other contestants on the TV show with your natural sense of rhythm as you enjoy a wealth of hits made famous by Madonna, ATC, The Rasmus and many more!