Forgotten Legions is an innovative real-time strategy game in a fantasy setting, exclusive to Nintendo DSiWare. Choose from two unique sides and command 18 units across 30 campaign missions.
Endless mode brings hours of challenging gameplay, with the chance to add your results to a web-based leader board.