On April 14th 1912, the massive ship RMS Titanic collided with an iceberg, and sank within three hours. The remains of the ship have been investigated several times, but many mysteries still remain hidden in the depths of the dark wreck. You have now been assigned to investigate!
Descend to the ocean bed and discover the fantastic secrets waiting to be revealed in this once majestic ship. Conduct your research over 14 missions in 17 locations and try to unveil the secrets of the Titanic.