Jagged Alliance is the much awaited introduction of the award winning Jagged Alliance franchise to the Nintendo DSi - one of the biggest strategy game series of all time.Jagged Alliance is an explosive fusion of role-playing game and turn-based tactical combat, allowing players to become fully immersed in their characters. Combining a delicate mix of technology, tactical manoeuvres and strategic planning with a nerve-wracking storyline, Jagged Alliance will take your strategic talents to their very limits.