Kung Fu Dragon
Deep within a legendary forest, the Mystical Waterfall breathes out its spirit, inspiring those training for the final challenge. Now, three chosen warriors will face the honourable quest to become the next Kung Fu Dragon.
Kung Fu Dragon is an action game in which the player climbs up an immense waterfall by performing a series of jumps. As a martial artist in training, you must face one of the most difficult tests of skill ever: waterfall climbing.