Pyoro
He’s a small bird with a very long tongue and an insatiable appetite for beans. Luckily for Pyoro, beans drop constantly from the sky. However, if Pyoro lets a bean fall, it breaks a hole in the ground that he can’t cross. This fast-paced action game requires skill and strategy to snatch all the beans you can, while dodging the ones you can’t and making sure you don't get trapped! The higher in the sky that you grab a bean, the more points it will be worth. Plus – if you master Pyoro, you can unlock the even faster-paced Pyoro 2! In this game, you can spit seeds at high speed to bring down more beans than ever before! (Please note that elements of this software may have been featured in previously-released software.)