Q is an innocuous yet determined spherical lifeform that rolls non-stop to escape a gradually collapsing world.
The terrain is literally falling apart. Use your sharp reflexes and logical thinking to break and create various shapes to fill the holes that are randomly forming in the terrain.
Quick Fill Q is a non-stop, simple to learn action-puzzle game that provides hours of challenging fun for the entire family. As Q's guardian, it is up to you to protect and ensure that Q successfully rolls to freedom.