Rabi Laby 2
The eccentric Queen of Wonderland has ordered her loyal feline minions to capture Alice and Rabi and bring them to her twisted realm.
Rabi Laby 2 is the next episode in this action-puzzle series. Trapped in a dark realm, they must stick together and collaborate to evade treacherous pitfalls and cunning devices, while escaping from various stages.
You control both Alice and her exploding rabbit friend Rabi; using Rabi’s ability to jump high and explode on command, you must use both characters, each with their unique abilities to reach the exit door found within each stage. Discover invaluable hint coins and be rewarded with various ranking medals depending on how efficiently the exit is reached.