Robot Rescue
Robot Rescue is a logic game based on a simple, but entertaining, concept. Your mission is to free robots trapped in 45 evil computer labyrinths while avoiding deadly traps. Sounds easy? Not so fast! Each robot shares linked controls... so when you move one, you move them all! It will take clever planning and nerves of steel to pull off this electronic escape. You will need to avoid a variety of traps such as mines or electrical circuits and use special elements to your advantage. Choose from 3 levels of difficulty and get ready for a challenge!