Save the Turtles
Save the Turtles takes players to 32 of the world’s most exotic beaches in a quest to help tiny turtles find their way to the sea. Players must use the stylus to rub and tap the Touch Screen on the Nintendo DSi, digging eggs from the sand and lining-up cute reptiles while avoiding crabs, seagulls and litter on their way to the safety of the sea.The game features four game modes, including a survival mode called “Turtles Forever”, and several unlockable trophies. Give Mother Nature a hand and help Save the Turtles!