Command your fleet to victory in this epic battle on the open seas!
Hidden in the untamed ocean lies an enemy ready to attack. Launch strikes and counter-strikes with missiles and powerful torpedoes to locate and submerge your enemy’s entire fleet in this new rendition of the classic paper-and-pencil game, Battleship.