Snowboard Xtreme offers a race against the clock through stages filled with dangers – you'll need a lot of skill, because time isn't on your side! Try to take full advantage of the terrain, earning extra time by passing through the flags correctly.
Beat your friends and family on the local ranking and reach number one. Do not hesitate to take control of Dundee the Mad Crocodile. Good luck!